torsdag 9 oktober 2008

Händig man!

Vilken tur att man har en så händig man! han fixade bilen på en kvart.
Tänk vad pengar vi sparade på att han kunde fixa det själv, istället för att bogsera bilen till verkstad. Ja det gäller att hålla i pengarna nu i dessa tider! Jag som arbetslös och sjukskriven på 75 %, får troligtvis ingen A-kassa heller, också denna finansiella världskris. PUST!

Nu när bilen var lagad kunde jag åka till TBHK och träna och gissa om min Zola överraskade mig,
hon klippte hela slalomen den långa i full sula helt rätt, jag bara stod och gapade innan jag fick fram bollen som belöning. Jag hade gjort i ordning en bana med 12 hinder och tänkte hoppa över slalom eftersom vi bara tränat ingångar men så sa jag slalom innan hindret och hon gör den.

Ikväll skall vi på agility kursen!

Vov Susanne o Zola

Inga kommentarer: