lördag 18 oktober 2008

Lååååångt bort! Snyft!

I tisdags ringde klockan 03.00, skulle köra min son och hans kompis till flygplatsen.

Dom ska ut på en backpacker resa i Asien i 6 månader, ja 6 månader! Dom startar resan i Nepal och ska vandra i Himalaya sen vidare till Indien, sen även Cambodja,Vietnam och Thailand som planen ser ut nu.

Fick mail från honom att resan dit gått bra och att dom bor på ett bra hotell för 25 kr natten.

Det känns som han är i världens ände! saknar honom redan, men jag är också lite avensjuk på honom, vilket äventyr!


I torsdags var det näst sista gången på agility träningen och vi tränade på med vippbrädan och det gick ganska bra, hon tycker att den låter lite otäckt när den smäller ner efter hon gått av. Har inte släppt ner henne själv ännu utan bromsar den. Jobbar på med min handling men har svårt med hinna med att både springa och tänka samtidigt men det blir väl lättare med tiden.
Tänker anmäla mig till fortsättnings kursen till våren.
Vov Susanne o Zola

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaaaaaa, visst e det hemskt! Vet hur du känner! Nu är ju inte min jänta mer än i Malmö men ändå! Känslan e nog lika!

För övrigt så kämpar jag på med handlingen också! Ska ha ett gäng privatlektioner med ett proffs tänkte jag framöver. Det första nu på fredag! Fattar inte att det ska vara så förbenat svårt med handling!
Kram
Susanne o Cia